منتديات سيدي عمران
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الإبداع والتميز

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اجدد نكت في العالم ههههههههه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سليم الصعيدي
مشرف القسم الأدبي والشعري
مشرف القسم الأدبي والشعري
سليم الصعيدي

ذكر
  : اجدد نكت في العالم ههههههههه 15781610
المزاج : اجدد نكت في العالم ههههههههه Bookwo11
SMS :

My SMS
مرحبا بكم في منتديات آل بوخزه للبرمجيات سيدي عمران طريقك إلى التميز أسعدنا خبر إنضمامكم إلى هدا الصرح المتواضع آملين أن تجدوا فيه طياته العلم والفائدة ومشكورين على المشاركة الفعالة في بناء هده اللبة المستدامة دمتم أوفياء للمنتدى

اجدد نكت في العالم ههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: اجدد نكت في العالم ههههههههه   اجدد نكت في العالم ههههههههه I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 16, 2008 11:52 am

اجدد نكــــــت

اجدد نكــــــت

كان في مره قردين واحد حظه حلو والتانية حظه وحش ابو حظ حلو قال "تعالي نسرقة موز من المزرعة" فطلع القرد اللي حظة حلو فوق الشجره وابو حظ وحش تحت، صاحب المزرع وصل ومسك اللي تحت وضربه، كل مره تتكرر الحكاية ده يتمسك ابو حظ وحش، فقال ابو حظ حلو "خلاص تعالي نسرق وانا ابقي تحت وانت تبقي فوق" وصل اولاد صاحب المزرعة عشان يمسكوا اللي تحت قال لهم "لأ ده اضرب كفاية امسكو اللي فوق"

نملة بتحب نملة بتقول لها تقبلى تتجوزينى وافقت بس بشرط تكتب البلاعة باسمها

صرصار قاعد مع مراته بيتفرجوا على التليفزيون جه إعلان البيرسول قالها اقفلى بسرعة مبحبش أفلام الرعب

مرة ثلاثة واحد المانى وواحد فرنسى وواحد صعيدى تايهين فى الصحرة لقوا خاتم سليمان قالهم

كلواحد فيكم لية طلبين الالمانى:اكل اكلة حلوة واروح بلدى
الفرنسى :اكل اكلة حلوة واروح بلدى
الصعيدى: واحد كشرى عفيت الخاتم :والطلب التانى
الصعيدى :واحد كمالة

=====================================

مرة ابو العربي و هو في حرب اكتوبر القائد اداله قنبلة و قاله اول ما تلاقي

الاعداء ارميها عليهم قعد مستني لقى الاعداء جايين فراح شادد الفتيل قام الاعداء جريوا فراح قايلهم اه يا جبنا وحط القنبلة

مرة اتنين مساطيل راحوا يلعبوا بلياردوا راح واحد منهم وقف على الطرابيزة وقال

انا الجوووووووون

اب سأل ابنه ليه الاستاذ كتبلك حمار في الكراسه قالو

لا يا بابا دي امضته

مرة صرصار بيحب صرصارة قعدوا سنين يحبو بعض صاحبنا الصرصار معندوش فلوس
يتقدم بيها للصرصارة راح اشتغل فى البلاد سنين وسنين وبعد غياب رجع من السفر وقابلتة الصرصارة وبتاخدة بالحضن جة واحد رخم وداس عليهم بالجزمة

مجنون و مجنونة كانو ماشيين جنب بيسين فى مستشفى المجانين ... فالمجنون رمى نفسه فى المياه والمجنونة راحت
انقذته (جاه الدكتور تانى يوم للمجنونة وقال لها عندى ليكى خبر حلو والتانى وحش الاول انتى خفيتى وهتخرجى من المستشفى ، والتانى صاحبك المجنون شنق نفسه) قالت له لأ ..دانا كنت معلقاه عشان ينشف

يسالو صعيدي كم نسبة البطالة في مصر قال

مش عارف بس بشكل عام الصعايدة كلهم ابطال

مرة واحد صعيدى واقف فى الدور السادس ففى واحد جه وقال له

يا عوضين يا عوضين امك ماتت وابوك مات ومرتك ماتت وعيالك ماتوافالصعيدى قال:وه بوى مات وامى ماتت ومرتى ماتت وعيالى ماتوا امال انا حعيش ليه فقام نط من الدور السادس فوهو فى الدور الخامس قال:وه بوى ميت من زمان فى الدور الرابع قال وه امى ميته من زمان فى الدور التالت فال وه انا معنديش عيال فى الدور التانى قال وه انا متزوجتش فى الدور الاول قال وه انا مسميش عوضين

مرة سالوا واحد احول اية امنيتك فى الحياة قال لهم

اشوف واحد ماشى لوحدة

مرة واحد مسطول لاء واحد معدى قاله يا محمد انت اتغيرت اوي قالو ياعم مش انا محمد قاله

وكمان غيرت اسمك

كان فى مرة مسابقة على إلى يعدى البحر ويطلع الجبل ويموت الغوريلا ويجوز الأميرة كان فى

ثلاث متسابقين الأول معرفش والثانى عدة البحر ووقع من على الجبل الثالث كان غبى عدة البحر وطلع من على الجبل وقتل اللأميرة وتجوز الغوريلا

مره واحده بتسال الخدامه الجديده انت بتحبي القطط قالت

ماتقلقيش يا ستى انا ممكن اكل اي حاجه

مرة واحد صعيدى بيدهن الحيطة.... قالوله طب حط جرنال تحتك... قال

لهم : لا مش مهم انا كدا طايل

مره سواق محشش ماشي فواحد شاورتله وقالتله انا رايحة أخر الشارع فقالها

بس متتأخريش

واحد صعيدى هو وابنة فوق البرج الاب شاف الاسفلت كانة ميه راح بيسال ابنة

تعرف تعوم قالة ايوة يابوى انا واخد بطولة الجمهورية فى السباحة راح ابنة ناطط من على البرج الناس اتلمت حوالية راح الصعيدى من على البرج بيقلهم سيبوة سيبوة بيعرف يعوم

كان فى مرة سلحفتين كانوا مشيين فى صحراء فغلب عليهم الجوع فقالت سلحفاء للثانية انا

جعانة فردت عليها السلحفاء وقالت لها انا معايا جبنة بس احنا عايزنها برغيف فقالت لها السلحفاء الثانية انا رايحة اشترى فينو خليكى هنا وما تكليش الجبنة ففاتت السنين والسلحفاء الللى راحت تشترى الرغيف ما رجعتش هى والرغيف فاالسلحفاء التى كانت بتستناها جاعت وهى معها الجبن فقالت انا هاكل الجبنة فردت عليها السلحفاء الثانية وقالت لها انا لسة مامشتش انا شيفاكى

مرة دكتور دخل عنبر فى سراية المجانين لقى واحد بيخبط دماغة فى الحيطة سأل الممرضة ماله ده ؟ قالت أصله كان

بيحب واحدة ومتجوزهاش دخل العنبر الى بعده لقى واحد بيضرب نفسة بالشبشب قالها وده ماله قالتله أصل ده اللي اتجوزها

مره واحد نذل أبوه طرده من البيت كتب عليه

مقر القاعده

مرة واحد صعيدى قررت الدولة انها تعدمه لأنه غبى فقال واحد من الحكومة احنا حنعدم كل غبى صعيدى فى مصر والغبى ده حنسأله

سؤال لو جاوبه صح منعدموش لو ألاجابة غلط نعدمه راحت الحكومة مجمعة كل الصعايدة الى فى البلد عشان يشوفوا الى حيحصل فأيه جيه الضابط وسال الصعيدى واحد وواحد بكام راح قال الصعيدى اتنين راح قال كل الصعايدة اديلوا فرصة تانية ... اديلوا فرصة تانية

مرة واحد صعيدي عايز ينتحر من

الدور العاشر نط من الدور الخامس مرتين

مرة واحد مسطول بيسأل صاحبه المسطول ايه الفرق بين القطر والمانجه قاله الاتنين .. الاتنين .. قاله

ايوة . قاله الاتنين أجازة الحلاقين

مرة واحد مراته اغم عليها

شممها رجليه

مع تحيات
سليــــــــم شمـــــــــــــندى ابو الليــــــــــل

http://slee.yoo7.com
سهيل
عضو مميز
عضو مميز
سهيل

ذكر
  : اجدد نكت في العالم ههههههههه 15781610
SMS : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78">مرحبا بكم في منتديات آل بوخزه للبرمجيات سيدي عمران طريقك إلى التميز أسعدنا خبر إنضمامكم إلى هدا الصرح المتواضع آملين أن تجدوا فيه طياته العلم والفائدة ومشكورين على المشاركة الفعالة في بناء هده اللبة المستدامة دمتم أوفياء للمنتدى</marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->

اجدد نكت في العالم ههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: رد: اجدد نكت في العالم ههههههههه   اجدد نكت في العالم ههههههههه I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 16, 2008 1:27 pm

هههههههههه....نريد المزيد وشكراااا على النكت @

اجدد نكت في العالم ههههههههه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-